Marilyn Manson "Last Day On Earth"


完全沒在思考的亂翻wwww
歌詞直接複製曼森維基↓
Manson wiki "Last day on Earth"

還看到了日文版翻譯
雖然有些部分像翻譯機翻的XD






Yesterday was a million years ago
In all my past lives I played an asshole
Now I found you, it's almost too late
And this earth seems obliviating
We are trembling in our crutches
High and dead our skin is glass
I'm so empty here without you
I crack my xerox hands

昨日恍若百萬年前
在過去的人生中我都像個混蛋
現在我找到了你 但好像已經太遲
這個星球看來即將隕落
我們抓著拐杖顫抖
高齡和死亡讓我們的肌膚就像玻璃般
沒有你在 我空空如也
我破壞了我那雙仿造的手

I know it's the last day on earth
We'll be together while the planet dies
I know it's the last day on earth
We'll never say goodbye

我明白這已是世界末日
我們會在一起直到這個星球消逝
我明白這已是世界末日
但我們永不說再見

The dogs slaughter each other softly
Love burns it's casualties
We are damaged provider modules
Spill the seeds at our children's feet
I'm so empty here without you
I know they want me dead

狗殘殺了其他柔軟的事物
愛燃燒了那些死傷者
我們是壞掉的零件供應商
濺出的種子在我們孩子的腳下
沒有你在 我空空如也
我了解他們渴望的即是我的死亡

I know it's the last day on earth

我明白這已是地球上的最後一日




世界末日的情歌吧(欸

Leave reply

Back to Top